hemkommen.

Hej! Nu är jag hemma igen efter en fantastisk New York-vistelse och detta är vad jag kom hem till. Blev helt chockad när jag tittade ut imorse och marken var vit, jag hade inte riktigt insett hur sent på året det faktiskt är nu. Hur som helst, jag hade det så himla bra i New York! Fick en ordentlig separationsångest när jag var tvungen att åka därifrån. Jag kommer lägga upp bilderna jag tagit så fort jag får tid. Jag måste få ordning på dygnsrytmen, det var en lång hemresa, ca 19 timmar från dörr till dörr, och tidsskillnaden gjorde allt helt skevt. Och jag måste komma ikapp med plugget, ligger lite efter pga har missat mycket. Så ha lite tålamod, det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0