kladdig pepparkaka och falafel.

Idag har jag promenerat på stan och spenderat pengar på nödvändigheter och onödvändigheter. Mötte efter ett tag upp Jennifer och Sophia på Condeco och åt en kladdig pepparkaka. Den smakade precis som pepparkaksdeg, mycket gott! Sedan gick och kikade vi i små butiker och planerade julklappar.
(Ursäkta den oförskämt kassa bilden) När jag sagt hejdå till tjejerna gick jag och handlade en massa gott att fylla kylen med och lagade sedan en väldigt god middag. Falafel, bulgur, sallad, gurka, majs, paprika, hummus, paprika-pesto och en sambal oelek-sås. Älskar den här typen av mat. Nu ska jag fortsätta ta mig igenom NYC-bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0