ett dygn med gänget.

Igår kom Lisa, Erik, Sara, Malin och Linnea till Jönköping. Jag tog med dem till skolans nattklubb som hade öppet även för icke-studenter. Vi dansade och umgicks och framåt småtimmarna somnade vi i min lilla lägenhet vars golv var täckt av madrasser. 
Idag promenerade vi runt och jag visade jag min skola. Vi gick också till Tändsticksmuseet och lärde oss om Jönköpings tändsticksindustri. Här sitter vi och gör tändsticksaskar.
Slutresultatet.
Dagen fortsatte med sen lunch, mer promenad, fika och trött häng i lägenheten. När kvällen kom var det dags för dem att åka hemåt igen och jag fick tacka för denna gången! Känns fint att ha visat dem mitt nya hem och att få umgås med dem ett helt dygn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0