det rullar på.

Hej! Allt rullar på i en himla fart nu och jag kan inte riktigt fatta att jag bott här i nästan fyra veckor redan. Jag trivs jättebra än så länge, jag varvar pluggande med att träffa kompisar och ingen dag är helt händelselös. Sen sist har jag bland annat lämnat in en skoluppgift, unnat mig några nya plagg, träffat nya människor, umgåtts med dem jag redan kände, röstat, kollat på den sista valdebatten tillsammans med bra människor i min lilla lägenhet, dansat och skrattat, promenerat på nya vägar i kvällsolen och joggat för första gången på månader (lider av extrem träningsvärk idag). Jag hade gärna bloggat mer, men jag har sällan med mig kameran och jag har alltid saker att göra. Men jag ska försöka bättra mig! Vill gärna dela med mig av livet här för mina vänner och min familj ju.
Nu ska jag ta hand om tvätten och sen ska jag laga amerikanska pannkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0