ett hej från jönköping.

Hej! Nu är nollningen över och skolan har börjat på riktigt. Det känns som att det är rätt mycket nu, men det känns samtidigt som att allt kommer att bli bra. I helgen var jag hemma i Lindome och träffade lite familj och vänner, det var kul att se alla igen, trots att det bara gått två veckor. Det är lite glest med bilder i kameran, men här är i alla fall några jag knäppt på sistone!
Jag trodde att jag skulle ogilla morgonsolen som ligger på mina stora fönster, men jag gillar den faktiskt.
Jag börjar sakta lära mig hur man ska göra bra kaffe i min kaffepress, men det blir inte lika gott som kaffet hemma hos mamma och pappa.
Ikväll tog jag och Sanna en promenad genom Stadsparken och kollade på utsikt och lamor. Äntligen har Jönköping levererat lite fint väder! Solen skiner och luften är frisk, jag älskar fina höstdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0