fredagen.

Idag har jag avklarat min första tenta, och jag blev godkänd! Känns så bra, nu ska jag släppa allt vad plugg innebär och njuta av denna fredagen.När tentan var gjord laddade jag om med ett inte så fancy mellanmål.

För att sedan ge mig ut på ännu en upptäcksfärd i området. Hittade en rätt lovande jogging-väg vid en ankdamm.
Började sedan gå ner för berget i en himla massa trappor.
Kom till en jättefin plats. Här ligger det en gammal kvarn från 1600-talet läste jag på en skylt. Jag är så nyfiken på omgivningarna här att jag promenerar och promenerar och glömmer bort tiden och det faktum att jag ska gå tillbaka också.
Men jag orkade ta mig upp på berget igen. Kommer nog aldrig att tröttna på denna utsikt.
Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan dansa och ha kul hela kvällen!
Glad fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0