bilder ur mobilen.

Dags att ta en titt i mobilens fotoalbum igen! Eller vad säger ni?
En morgon förra veckan gick jag upp samtidigt som solen. Nu för tiden hinner den nästan alltid upp före mig.
I onsdags frågade jag Sanna om jag fick komma till henne och sitta på hennes uteplats i eftermiddagssolen en stund. "Visst!" sa hon och bjöd mig på rosévin när jag kom dit. Tur att ens syster har kvällssol när en själv har morgonsol. På kvällen var det beer pong-turnering, därav overallen 
På torsdagen stod tentaplugg på mitt schema, men satt mest ute och lapade sol.
Efter att ha förhört varandra utanför skolan ett tag förflyttade jag, Sanna och Micke oss till bryggan och låg/satt där och njöt av värmen.
Förra veckan åt jag också frukost utomhus för första gången (vilken solig vecka alltså!) Morgonsol kan minsann vara en fördel ibland.
På lördagen var det födelsedagsfest med 90-talstema för Minea och jag tog en badrumsselfie. Det var hela 18 plussgrader på eftermiddagen och jag fick årets första myggbett. Igår var mamma och pappa på besök och de hade köpt med sig en massa gott till en sen brakfukost, det uppskattades må jag säga! Och lyckligt nog blev det en massa godsaker över, så jag kan fortsätta äta lyxiga frukostar ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0