dumplings.

Igår lagade jag crepes med svampstuvning för första gången, det var både godare och enklare än jag trott. Idag testade jag också något nytt, nämligen dumplings. Dock inte helt hemmagjorda, jag köpte dem från frysdisken i mataffären. De kanske inte ser mycket ut för världen, men de var goda! Bra grej att ha hemma i frysen när man inte riktigt orkar laga något.
Jag har tråkigt nog gått och blivit sjuk igen (jag blev ju precis frisk??!) Huvudet dunkar, kroppen gör ont, jag svettas och fryser om vartannat, näsan rinner och halsen skaver. Måstemåstemåste bli frisk till helgen, då händer det kul saker och jag vägrar må för dåligt för att uppskatta det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0