Gbg-helg.

I fredags tog jag bussen till Göteborg, där jag skulle låna farmors lägenhet över helgen. 
På kvällen åt jag middag hos mamma och pappa och på lördagsmorgonen åt jag frukost långsamt till P3.
Utanför var det grått och blött.

Jag lade några pusselbitar i farmors kluriga pussel och väntade ut regnet.
Det blev uppehåll och jag gav mig ut på stan. Jag stannade förstås på Järntorget för att fota de blommande träden. Sedan promenerade jag vidare och kikade i lite butiker,
På eftermiddagen anlände Kim i Göteborg och tillsammans gick vi i ösregn till mataffären och handlade en massa gott till middagen som skulle tillagas på kvällen. Lisa, Erik, Sara och Malin kom till lägenheten och vi lagade en himla massa quesadillas (såå gott!!) och spelade spel och hade det trevligt.
Idag åkte jag och Kim till Lindome en sväng och åt middag med mamma, pappa och Simon innan det var dags för oss att åka tillbaka till Jönköping. Det var en fin helg, som dock flög förbi lite väl fort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0