Vemod.

Helgen startades med tapas på en restaurang med Sanna, Sophia, Micke, Louise, Tina, Jennifer, Ebba och Simon. Det var en avslutningsmiddag eftersom vi kommer att splittras nästa vecka och inte kunna umgås på över ett halvår. Det börjar kännas jobbigt att behöva åka ifrån personerna jag träffat här, tycker om dem så himla mycket.
Vissa av oss sågs igen på lördagen då vi spelade spel och gick på klubbspelning. Det var Julia Adams och Hanna Järver som spelade och de var mycket bra!
Idag sken solen och allt har varit täckt av frost, äntligen lite vinter! Jag promenerade till sjön och slogs av tanken på att mycket jag gör nu är sista gången på ett bra tag. Jag kommer inte att flytta tillbaka till Jönköping förrän i augusti nästa år, vilket fyller mig med vemod. Samidigt som jag bara vill komma iväg och strarta mitt lilla äventyr, så känns det sorgligt att behöva åka ifrån detta. Men vi kommer att återförenas igen, Jönköping och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0