en onsdag.

Dagens frisyr: Nytvättat och utsläppt.
Dagens kläder: Svarta byxor och en väldigt skön svart/vit randig tröja.
Dagens mat: Än så länge har jag bara ätit frukost och den bestod av keso, en massa nötter och frön, en banan och kaffe.
Dagens händelse: Vi gör en fälstudie i grupp i skolan och idag skulle min grupp iväg och göra en intervju. Hälften av oss går på en buss som ska ta oss till intervjupersonen och efter ett tag märker vi att bussen går åt fel håll och att andra hälften av gruppen är på rätt buss. Så tre av oss missade hela mötet och fick åka hem igen. Snacka om att vi kände oss kassa.
Dagnes planer: Hade ju tänkt göra en en intervju, något jag faktiskt såg fram emot jättemycket, men det sket sig ju. Kanske blir lite caféhäng senare.
Dagens vill ha: Vår, glass och nya kläder.
Dagens saknad: Saknar min familj, men de ska jag få träffa i helgen!
Dagens tråkigaste: Att jag borde läsa en massa i kurslitteraturen och att himlen är helt grå. Och att vi failade med bussen så klart.
Dagens godis: Har inga planer på att äta något godis idag... Kanske blir något gott på ett café eller popcorn ikväll.
Dagens humör: Jag är rätt upprörd över dagens missöde, men annars är jag på gott humör!
Dagens komplimang: Har inte fått någon komplimang idag, har bara fått höra att jag är klantig.
Dagens längtan: Våren! Snön bara fortsätter att ösa ner och jag kan inte bärga mig till den dagen då jag kan byta ut vinterjackan mot jeansjackan.
Dagens tv-serie: Har inte hunnit titta något än, men om jag känner mig själv rätt så lär jag titta på Girls och American Horror Story idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0