update.

Dags för en update! Den här veckan har flygit förbi i en rasande fart! Jag har haft det så himla bra, trots att tentaplugget hänger över mig. Jag har bland annat ätit frukost på café, njutit av solsken, sänt radio, ätit tacos hos Sanna, dansat och varit lyckorusig. Igår var det dock dags att ta den kommande tentan på allvar och jag, Sophia, Jennifer och Louise stämmde träff på Condeco för en plugglunch. Är så förjtust i deras häslobuffe´<3 På kvällen släppte vi pluggtankarna och firade Simon som fyller år med ölspel och utgång.
Ikväll tar vi det lugnt och spelar spel hos Sophia och gläds över att vi har fina människor omkring oss! Glad alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0