vårvärme.

Igår var jag som sagt på en sittning, jag blev tyvärr rätt besviken på grund av alldeles för mycket sexism. Tjejer som kråmar sig, ålar på golvet och skakar rumpan i underkläder är inte roligt spex. Men! I övrigt var det en kul kväll, visar bilder och skriver lite mer om det en annan gång.
Idag gick jag till skolan vid 13.00 trots för lite sömn och för mycket alkohol (mådde faktiskt överraskande bra) och tur var väl det, för jag möttes av blå himmel och värmande sol! Ville helst sätta mig i lä med en kopp kaffe och ett par solglasögon och bara njuta, men såna tillfällen kommer det fler av hoppas jag! Istället satt jag på föreläsningen, gick och handlade och åkte hem och betalade räkningar. Ikväll ska jag på musik-quiz med en bunt bra människor. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0