catch up.

Så vad gör jag mer än att längta tillbaka till Florida? Jag är mestadels ledig, extrajobbar lite ibland. Jag har varit glad över att vara återförenad med Kim och kompisarna, jag har varit på kalasdär det bjöds på pulled pork tacos och drinkar, tagit årets första dopp i Sverige och åkt båt på västkusten, spenderat mycket tid med familjen för att sedan åka tillbaka till lägenheten i Jönköping. 
I lördags hängde jag och Minea med Kim och hans vänner på festligheter och fick träffa en massa nya människor. När vi promenerade från efterfesten fick vi ta del av en helt magisk soluppgång (jag har inte mixtrat med färgerna). Det kan ha varit något bland det finaste jag sett faktiskt.
Igår låg jag i sängen ända till kvällen och fick smått panik av att bara legat inne hela dagen, så jag gav mig ut på en promenad. Jag utforskade nya vägar och plötsligt hade jag en hel sjö framför mig. Jag blev lite förälskad i platsen och idag sprang jag runt sjön och konstaterade att det lär bli fler joggingturer där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0