En helg och en måndag.

I lördags tog Kim med mig till Söderköping. Vi gick till en glassrestaurang som heter Smultronstället och tänkte sätta oss på deras uteservering, men kön för att få bord var löjligt lång. Det är ett väldigt poppis ställe har jag förstått, glassarna är som konstverk. Vi fick köpa med oss varsin strut och sätta oss på en bänk vid Göta kanal istället, men det var ju helt okej det också. Sedan promenerade vi runt lite på kullerstenen och tittade på de gulliga husen. En mycket mysig dagsutflykt! Framåt kvällen gick vi på inflyttningsfest och på söndagen åt vi en otroligt god grillmiddag med hans familj.
På måndagen kom mina föräldrar och hunden på besök. Vi fikade, promenerade i Stadsparken och åt libanesiskt (så himla gott <3). Det var min helg + måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0