dagens.

Dagens frisyr: En liten knut på huvudet och resten nedsläppt.
Dagens kläder: Gråa jeans, svart linne och en svart hoodie som jag fått via studentföreningen (aka skönaste tröjan jag äger).
Dagens mat: Frukost i form av omelett och yoghurt, ett äpple och middag på falafel, halloumiost, färska grönsaker och bulgur.
Dagens händelse: Antingen när jag och tre klasskompisar satt på en uteservering i solen och fick ta av oss jackorna eller när en otroligt flummig gubbe med noll koll vägrade släppa in oss på museet när vi skulle arbeta med vårt konstprojekt.
Dagnes planer: Att jobba på med konstprojektet i några timmar och att handla mat.
Dagens vill ha: Picknick och möjlighet att åka till Göteborg.
Dagens saknad: Farmor och Disa.
Dagens tråkigaste: Att jag råkade lämna kylen öppen under tiden jag inte var hemma hehe...
Dagens godis: Åt en snickers när jag åkte från mataffären för att inte svimma av lågt blodsocker.
Dagens humör: Det har varit bra! Njöt av solen och hade det trevligt med mina gruppmedlemmar.
Dagens komplimang: "Du är bra på att trassla till det, Emma", när ni ser vår skulptur förstår ni vad min klasskompis menade med detta.
Dagens längtan: Picknick i en park med kompisarna och resan jag ska på i sommar.
Dagens tv-serie: Kommer förmodligen titta lite på Modern Family sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0