hej vår.

 
 
 
Vårkänslorna spritter i kroppen och jag kan inte låta bli att ta med ett av de första vårtecknen in och ställa på bordet. Så vad händer just nu? Jag sitter på museet och jobbar en stund och tillsammans med min grupp konstaterar jag att vi är klara med konstprojektet och på tisdag börjar utställningen med ett vernissage. Jag försöker skriva en analysuppgift men tycker plötsligt att det känns väldigt viktigt att sortera om i köksskåp och att torka badrumsgolv. Jag går sakta till och från bussen för att få så mycket solsken på mig som möjligt. Jag ler för att krokusar och snödroppar kämpat sig upp ur jorden och för att jag har någon att längta efter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0