långhelg.

Hallå! I onsdags åkte jag till Göteborg och hem till mina föräldrar för att få lite miljöombyte och för att träffa vänner och familj. 
På torsdagen åkte jag och Sanna hem till farmor och blev bjudna på fisksoppa och äppelpaj. Det var fint att träffas lite och bara prata och äta gott.
På fredagskvällen träffade jag Lisa, Erik, Sara och Linnea för att dricka öl och prata ikapp. Två av dessa kommer till mig i Jönköping den kommande helgen och jag är jättepepp! På lördagen gick jag och Sanna runt i Göteborg och insöp staden och kikade i affärer. Jag hade hoppats på vårsol, men fick nöja mig med en massa krokusar på en gräsplätt när vädret svek mig (himlen ser rätt blå ut på just denna bilden, men det var faktiskt rätt grått).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0