lördagen och internationella kvinnodagen.

Min helg startade 14.00 i lördags med en scones-frukost framför Torka aldrig tårar utan handskar. Tyckte att jag förtjänade en seg start på lördagen efter fredagens festligheter.
Framåt kvällen mötte jag Tina och Alice på en indisk restaurang. Tina fyllde 21 och det skulle så klart firas!
Sophia, Linda, Jennifer och Josefine anslöt och vi gick och köpte drinkar. Whiskey Sour har blivit lite av vår grej.
Sedan gick jag med Kim tiil en feministklubb där det var live-spelning med mycket girl power, för att fira internatnionella kvinnodagen (som ju egentligen är idag). Så himla nöjd med den här lördagen! 
Idag kom mamma och pappa på besök och vi gick ut och åt hamburgare och mumsiga efterrätter. Det har varit en bra vecka och nu håller jag tummarna för att nästa blir lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0