torsdag, fredag, lördag.

Hej på er! Jag har äntligen tagit tag i det där vardagsfotandet nu och har därför lite bilder från mobilen att visa er!
I torsdags var planen att vi skulle spela quiz på en bar, men det var helt fullt där så vi hamnade på Condeco och drack te istället.
Jag promenerade sedan hem och var tvungen att stanna vid en utkiksplats på vägen och uppskatta utsikten.

På fredagen kom Bruno från Göteborg på besök och vi åt lyxiga burgare till middag.
På lördagen satte vi oss på en buss till Gränna!
Jag hade aldrig varit i Gränna tidigare, men det levde upp till mina förväntningar: polkagrisar överallt.

Jag gick på en arbetsintervju och sedan tog vi en fika, köpte polkagrisar och konstaterade att Gränna är en mysig liten stad.
På kvällen gjorde vi en supergod pizza och gick sedan hem till Tina för förfest och därefter ut på krogen. Söndagen var betydligt segare, vi fikade och promenerade runt och sedan var det dags att säga hejdå och tack för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0