spontan kväll och slapp dag.

Igår hade jag planerat att ligga i sängen och kolla på serier och äta godis hela kvällen, eftersom jag skulle ha jobbat idag. Men mitt jobbpass blev borttaget och jag fick istället en helt ledig dag. Därför hängde jag spontant med Kim och hans kompisar ut igår. Det blev en riktigt bra kväll och det var kul att hänga med nya personer. Idag sov vi ut ordentligt och jag startade dagen med att ligga på min uteplats och sola. Sedan gick vi och köpte pizza och slappade till Orange is the new black (peppar inför säsong 3!!) i några timmar. När Kim åkte för att jobba gav jag mig ut på en kvällspromenad och herregud vad skönt det var! Jag hade ingen jacka och fick knäppa upp tröjan jag hade på mig, så varmt var det. Nu har jag landat i sängen igen och ska titta lite på Twin Peaks innan det är dags att sova. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0