tillbaka.

HEJ! Jag har haft såna problem med min dator att jag inte ens orkat försöka blogga på den. Men nu har jag äntligen köpt mig en ny dator, so let's do some blogging!
I början av förra veckan åkte jag till Göteborg för att gå på arbetsintervju och passade på att träffa Frida, Lisa, Malin, Sara och Linnea. 
När veckan närmade sig helg kom Jennifer, Sophia, Tina, Oskar och Simon hem till mig och vi invigde min grill genom att grilla en massa gott.
 

På lördagen promenerade jag till skolan för att gå på en fadderutbildning (jag ska vara fadder för de nya studenterna som kommer till hösten) och blev glad över att det blivit så grönt ute. Promenerade även hem från skolan den dagen och kunde inte låta bli att stanna och fota de rosa fina träden på vägen.

En dag bjöd jag sanna på quesadillas och en annan dag åt jag lunch på skolans tak (varför tog det så lång tid innan vi utnyttjade detta ställe??).
 

Idag låg gosigaste hunden (och gosigaste killen) i min säng när jag vaknade och det tog emot att gå upp. Men jag kämpade mig upp och pluggade B-uppsats tillsammans med Sophia på ett café i 7 timmar.
Jag har blivit sjuk IGEN och skolstressen tär på mig, men jag försöker njuta av fina stunder med de jag tycker om och av solens strålar, så fort de visar sig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0