Ännu en bra helg.

Den här helgen är en bra helg på flera sätt. Vi har fått studiebidrag, det har varit kursslut (TV-programmet blev jättebra, lite tråkigt att vi är klara med det nu) och jag har flera roliga saker att hitta på. Igår träffades vi hemma hos Tina och spelade Tinopoly, ett drickspel inspirerat av Monopol som är döpt efter Tina och handlar om henne och Jönköping. Sedan gick vi ut och hamnade på ett tråkigt ställe, men hade det helt okej ändå. Idag kände jag mig utvilad när jag vaknade och unnade mig en lyxfrukost i soffan (helt vegansk ↑ ). Där satt jag länge och slökollade på tv medans jag väntade på tvätten. Detta kan bli en mycket bra lördag känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0