Flytta utomlands.

Hej! Ojoj vad tiden går fort! Sedan sist har jag börjat en kurs som heter TV-produktion och gjort en kortfilm om hållbar utveckling, jobbat mitt första pass på det nya jobbet, druckit öl med kompisar, fikat med Sanna, försökt hitta någon att hyra ut min lägenhet till och ansökt om kurser och boende. Det är ju nämligen så att jag i början av nästa år flyttar till Österrike och Wien närmare bestämt.
Jag kommer att plugga där i ca 4 månader och jag känner en sån skräckblandad förtjusning över det hela. Just nu är det så himla mycket att tänka på och fixa med, men snart kommer allt nog att falla på plats. Detta kommer bli det läskigaste jag någonsin gjort, men förmodligen också det roligaste. Jag ser fram emot att uppleva en helt ny stad (har aldrig varit i Wien förut), att gå på nya gator och titta på fina byggnader, att resa till andra stora städer i närheten och att promenera i Alperna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0