Halloweenhelgen.

I fredags lagade jag, Sanna och pappa en trerätters middag som vi bjöd resterande familjemedlemmar plus farmor på. Pappa hade fyllt år ett par dagar tidigare och nu var det dags att fira! Allt var vegetariskt/veganskt, jag tycker att det är så kul att min familj är så öppen för att testa på mer vegetariskt.
På lördagen åkte jag tillbaka till Jönköping där det var halloweenfirande på kvällen. Först samlades vi hemma hos Tina, alla var utklädda och lägenheten utsmyckad med diverse halloweenrelaterade grejer. Lite senare gick jag, Simon och Sophia vidare till ett uteställe som också hade halloweentema. Simon hade helt klart bäst utklädnad, finaste bruden jag sett. 
 
PS. Har äntligen en ny telefon, så nu kommer mobilbilderna inte vara riktigt lika kassa längre. Prisa gudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0