Innan jag fastnar i dig.

Det blev en bra lördag! Och en bra söndag också. På lördagkvällen gick vi till favoritkrogen och drack öl. Kvällen avslutades relativt tidigt med sång till Jag har varit i alla städer ur en mobiltelefon på en pizzakartong på Jönköpings gator. På söndagen vaknade jag glad och inte bakis alls. Framåt kvällen mötte jag upp några kompisar för att julmysa på stan. Det var första advent och det var bland annat julmarknad och julskyltning i centrala stan. Vi myste runt, köpte kanderade nötter, drack glögg och kom i julstämning. När jag kom hem spelade jag julmusik för första gången denna vintern och kollade på säsongens första julfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0