Gula löv och humorshow.

När jag var ute och promenerade häromdagen kunde jag inte låta bli att knäppa bild efter bild på trädkronor med nästan lysande gula löv. Har så himla många bilder i den här stilen i arkivet på telefonen nu. I fredags avslutades kursen jag läst i några veckor. Det var en väldigt bra dag, med tanke på kursslutet, att studiebidraget kom, att solen sken och att det var fredag. På kvällen gick jag, Sanna och Sophia på Jesper Rönndahls show Bildbevis. Den var bra! Jesper är så gullig och rolig. Jag och Sophia nöjde oss dock inte där, vi tyckte att kursslutet skulle firas med en drink. Det blev varsin whiskey sour och sen blev vi trötta och nöjde oss för dagen. Dagen därpå firade vi mer ordentligt med utgång och idag är jag trött och seg och tillåter mig själv att äta fryspizza i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0