Pumpor.

Igår hade jag en rätt så fullspäckad dag som började med ett besök hos frisören. Ca 15 cm klipptes av och jag är så nöjd! Sedan begav jag mig till skolan där jag planerade ett radioprogram tillsammans med mina klasskopmisar Minea och Andreas som vi sedan sände. Så kul skoluppgift! När vi var klara i skolan småsprang jag till en buss och åkte till ett ställe där jag förmodligen kommer börja extrajobba. Jag blev visad runt och fick testa på jobbet lite i ett par timmar.
Direkt när jag kom hem kom Simon och Sophia på besök. Jag och Sophia hade nämligen köpt pumpor som vi nu skulle skära i! 
På pumpaköttet gjorde vi en jättegod soppa som vi åt med vin till. Jag har nu hela frysen full med pumpasoppa, men jag klagar inte.
Såhär blev de! Sophias, Simons och min. Vi ställde dem på min uteplats och placerade värmeljus i dem.
Och i dagsljus. En så himla kul och mysig grej att göra ihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0