Sånt som får mig att älska hösten.

Trots att denna månaden började ca sämst för mig i år, så är detta min absoluta favorittid på året. Många har svårt att se det positiva med hösten, vilket är synd, så här kommer en lista på sånt som får mig att älska den.
  • Att vira gosiga halsdukar kring halsen.
  • Att dricka te. Jag får inte nog av mitt kanelte!
  • Frisk höstluft.
  • Långa promenader med knastrande löv under fötterna.
  • Halloween.
  • Det fina eftermiddagsljuset.
  • Att ta med ekollon in och se små skott växa fram ur dem.
  • Att äta diverse olika soppor.
  • Klädesplagg i senapsgult, smaragdgrönt, rostorange och vinrött.
  • Att sängen blir extra gosig när mornarna blir kallare.
  • Alla olika färger i naturen.
  • Att kolla på film när det är helt mörkt ute.
 
Bilder från tumblr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0