En liten lista.

Bäst i veckan hittils: Att jag, trots så olika scheman och mycket att göra, fått vakna intill honom och att den stora redovisningen är avklarad.

Sämst i veckan hittils: Att förkylningen fortfarande håller i sig och att det varit mycket i skolan.

Där har jag ont: I armen pga tatueringen.

Det tänker jag mycket på: Om jag ska plugga utomlads eller inte.

Det klär jag mig i: Bekväma kläder och nya skor som gett mig skoskav.

Till helgen ser jag fram emot: Att gå från skolan och ha tentaskrivndet bakom mig och att fira på lördakväll.

I lurarna hör jag: Lars Winnerbäck och en spotifylista som heter Feeling Good.

Det dricker jag: En massa kaffe.

På fredag händer detta: En mässa där jag ska stå och representera Radio K och tentaplugg.

Och på lördag det här: Jag skriver tenta på morgonen, sen går jag hem och sover och sen festar jag på kvällen.

Söndagen tillbringas så: Förmodligen i sängen med filmer och serier.

Och mest av allt önskar jag detta: Just i detta nu önskar jag att jag hade Ben & Jerry's hemma och att jag slapp plugga. (Förutom fred på jorden osv. såklart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0