kursslutsfirande.

I lördags gick jag som sagt hem till Micke för pizza och förfest. Pizzan blev jättgod och vi satt och åt runt ett bord fullt av ljus, så mysigt! Sedan trillade det in fler folk och vi körde några matcher beerpong och några kortspel. Efter ett tag drog vi vidare och hamnade på en krog jag aldrig besökt innan och förmodligen inte kommer besöka många gånger mer framöver. Jag och Sophia tröttnade och gick till ett ställe mer i vår smak och träffade på Kim mfl. Jag hade jättekul och det var skönt att släppa allt vad skolan och plugget innebär för en helg.
Igår mådde jag som jag förtjänade och kom upp ur sängen sent. Allt kändes lite bättre efter att ha blivit bjuden på en god brakmiddag hemma hos Kims mamma. Sedan låg jag i sängen och drack kanelte och kollade på film, ett mycket bra avslut på denna helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0