Fredagen och tentalördagen.

Igår var det fredag och det som stod på mitt schema var att plugga. Kul. För att ändå känna lite fredagskänsla tog jag och Sanna en fika på Condeco (kombinerat med plugg såklart) och på kvällen bjöd hon på nyttig kladdkaka (dadlar istället för socker osv) med fryst vaniljkvarg till. Vi har bestämt oss för att inte äta sötsaker, i alla fall i två-veckors-intervaller, och vi har klarat det rätt bra än så länge! Kladdkakan åt vi i soffan framför Idol och det blev en helt okej fredagskväll ändå. Idag kämpade jag mig upp strax efter 06 och begav mig till skolan där jag skrev tenta i 2,5 timmar. Kände mig verkligen som en kämpe. Nu är första kursen för terminen slut och ikväll ska jag möta upp Sophia, Simon och Sanna mfl och laga pizza, dricka prosecco och spela beerpong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0