textinlägg.

Hej på er trogivna bloggläsare! Detta får tyvärr bli ett helt bildlöst inlägg av den enkla anledningen att jag inte tagit en enda bild sedan sist. Tråkigt, jag vet. Förra veckan var väldigt händelselös, vilket var både skönt och tråkigt. Jag gjorde mitt bästa för att vila upp mig efter insparken och se till att bli frisk. Helgen var dock lite roligare. På fredagen hängde jag med Sophia och Simon, vi pratade om allt möjligt och drack öl/cider och hade en fin kväll ihop. På lördagen umgicks jag med Kim och hans familj på dagen och gick på inflyttningsfest på kvällen. Det var en så bra fest, jag hade verkligen jättekul! Jag trodde att jag var frisk, men igår fick jag feber och blev ynklig och tyckte synd om mig själv. Jag tror att jag jinxade det när jag påstod mig vara frisk nog för en ordentlig fest. Så nu är jag tillbaka där jag var förra veckan, samtidigt som jag gör mitt bästa för att komma in i pluggandet igen.
Det var allt för mig! Vi får hoppas att nästa inlägg blir lite roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0