Tre böcker.

De senaste dagarna har jag läst mer än jag gjort på en månad ungefär. Just nu skiftar jag mellan tre olika böcker: Sophies historia, som jag påbörjade för längelänge sedan nu men som jag tagit en lång paus ifrån, Nyhetsradio, som är kurslitteratur men en vädligt bra sådan eftersom den handlar om radio och är skriven av en av mina bästa lärare, och Ja jag har mens, hurså?, vars språk skiljer sig så från de flesta andra böcker att jag plöjer sida efter sida i ett nafs. Älskar att jag kommit in i ett läsflow, det har gått så segt för mig på läsfronten allt för länge. Kanske är det tack vare hösten, att vira in sig i en filt, tända ljus och läsa med en kopp te i handen måste ju vara bland det myigaste som finns. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0