Tumblr och radiokurs.

Eftersom jag är ca sämst på att ta bilder nu för tiden, delar jag med mig av lite inspirationsbilder från min tumblr.
Nu har vi börjat läsa en radio och ljudproduktionskurs i skolan och det är så kul! Roligt att få göra något praktiskt efter all denna teori! Så nu har jag inte riktigt lika mycket plugg att handskas med, vilket är skönt. Detta har gjort att jag bland annat har kommit igång med träningen igen (heja mig!), kunnat äta pizza och dricka te framför en film med Sanna och gå promenader med Kim och hunden Skrållan <3 Nu är jag pepp på helgen för imorgon ska jag träffa mamma och pappa och sedan gå på kräftskiva och på söndag ska jag äta tårta. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0