Här kommer en lista.

Hur ser din skrivbordsbild ut?

Det kanske inte är den mest smickrande bilden, men det är en bild på mig och mitt gäng (på stammiscafét) och den gör mig glad. Saknar dessa personer.
 

Det tråkigaste som hänt dig i år.
Det tråkigaste som hänt var när jag var tvungen att säga hejdå till alla innan jag åkte till Wien.

 

Det bästa som hänt i år.
Att jag åkte till Wien. Efter ca en månad här kände jag "Livet är fan bra nu", vet inte när jag var såhär bekymmerslös senast. 

 

Tre senaste sms.
Eftersom jag i princip aldrig smsar här, så tar vi messenger-meddelanden.
— "Haha tack för tipsen! :) Som det ser ut nu kommer vi på lördag eftermiddag men hör av mig när jag vet mer exakt såklart! :)" från Sophia.
— "Små små jelly beans på tassarna <3" från Joel.
— "Woop! (dansande tjej-emoji)" från Sanna.

 

Nuvarande beroende:
Jordnötssmör, godnatt-meddelanden, kokosyoghurt, musik som får vårkänslorna att spritta i kroppen + The Conference of the Birds med *Shels.

 

Ett jobb du aldrig kan ha.
Hmm... Ett jobb där jag skadar djur eller människor, såklart.

 

Något du inte gillar hos andra.
Folk som måste hävda sig eller göra sig till, folk som är trångsynta, folk som kör över andra.

 

En dålig sida med dig själv.
Jag är relativt dålig på att ta tag i saker (saker som känns jobbiga eller tråkiga).

 

En maträtt du är sugen på just nu.
Quesadillas, men det ska jag laga ikväll! Är sugen på summer rolls också, för det har jag aldrig testat men velat testa länge nu.

 

Helgplaner?
Imorgon kommer Sophia, Louise och Linnea hit och jag är så pepp att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Vi ska turista, hänga i parker (om vädret fortsätter vara så fint som det varit) och gå ut och dricka öl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0