Början på slutet.

Så, nu är jag alltså tillbaka i Wien igen, men bara för ett par veckor. Det här är början på slutet av tiden som utbytesstudent. Det är en annan känsla i gruppen nu, vissa har redan åkt och de som är kvar uppskattar tiden här lite extra/längtar och preppar för att åka hem. Jag ser verkligen fram emot att åka tillbaka hem, men jag vill passa på att klämma ut det sista ur Wien. Häromdagen åt jag all-you-can-eat-sushi med Klara, Morgan och Felix. Vi beställde in oförskämt mycket mat, det var verkligen himmelriket.
Och i fredags spelade vi ölspel och sedan dansade jag under detta tillsammans med några favoritpersoner och stannade upp och lyssnade på fågelkvitter på väg hem efter en välbehövd sojakorv.
Igår var jag segare än på länge och spenderade dagen i sängen, men på kvällen samlades nästan hela internationella studenter-gänget för ett flag signing party. Vi signerade och skrev hälsningar på varandras flaggor/vykort/tygpåsar och jag blev helt rörd av alla fina ord. Jag har verkligen fått träffa en hel bunt med bra människor här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0