In i det sista.

För att ta vara på mina sista dagar i Wien har jag försökt varva plugg med roligheter så gott jag kunnat. Såhär har de senaste dagarna sett ut.
I torsdags annordnade skolan en slags avslutningsfest för alla studenter och några av oss möttes upp för att hänga lite ute en stund innan vi skulle gå dit. Det var så galet varmt den här dagen och kvällen.
Jag har pluggat inför en Media ethics-tenta med gratis godis som plugg-snacks. (Tentan äger rum imorgon och det är min sista tenta för den här terminen!)
I helgen har det varit en food festival i stan och jag har ätit grekisk pita och chimney cake.
En kväll när jag skypade med Joel såg det ut såhär och jag sa "Vänta, jag ska bara skicka en bild. Du måste se det här."
Jag och Reetta har knåpat ihop ett arbete. Det näst sista arbetet vi gör här.
Och när vi suttit inne i några timmar gick vi till Pride-paraden och blev pepp av glada människor och mycket färg.
Och gårdagen avslutades här med en kall öl i solen. Rent mentalt har jag nog redan gått på sommarlov, allt vad skola innebär stänger jag liksom ute så gott jag kan. Men om 3 dagar är min utlandstermin avklarad och jag kan vara ledsen över att lämna Wien och glad över att komma hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0