När Frida var på besök.

Eftersom det här inlägget rågade bli väldigt långt (klämde in alla bilder jag hade i ett och samma inlägg) så skriver jag kort om vad jag och Frida gjorde när hon var på besök och låter sedan bilderna visa hur det såg ut. Vi åt hade picknicks, pratade ikapp en massa, åt mexikanskt, indiskt och grekiskt, fotade rosor och pioner vid Schönbrunn, utforskade palmhuset, drack somriga drinkar med fötterna i sanden, promenerade, åt hamburgare och drack öl längsmed Donaukanalen (där det var något stort gratis event hela helgen), gjorde sangria, var på en stor pampig klassisk konsert vid Schönbrunn, åt frukostar utomhus, upptäckte ett drömmigt café med en secondhand-affär (det blev helt klart ett nytt favvoställe) där jag drack rabarberläsk, gick på veganmarknad, badade i Nya Donau, tränade yoga ute i solen.
 
Vi hann med mycket känns det som och det var så fint att ha henne här och att bara njuta av hennes sällskap och fint väder.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0