Bra saker en onsdag.

En god frukost. När skolan börjar vid 12 kan man ta sovmorgon och äta en god frukost i lugn och ro med soljus i rummet. Idag bestod frukosten av bland annat Alpros nya kokosyoghurt, alltså vegansk yoghurt baserat på kokos, och den är att rekommendera! 

En fin solnedgång. Efter skolan åkte jag till IKEA för att dämpa hemlängtan och se hur deras mat- och godisutbud såg ut. Jag gick runt och läste de svenska orden och namnen, tror att hemlängtan bara blev ännu starkare, och köpte med mig lite godis och knäckebröd (plus andra små nödvändigheter). När jag kom ut från butiken och gick till bussen bländades jag av en starkt röd/orange solnedgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0