När hemlängtan slår till.

 
(Här har jag spenderat min tid so far idag)
För ett par dagar sedan slog hemlängtan till ordentligt. Skorna kändes tyngre än vanligt och det enda jag kunde tänka på var hur jäkla kul det kommer bli att komma hem igen. För att rycka upp mig själv har jag listat bra grejer och sett till att göra sånt som får mig att må bra. Så här kommer en lista på sånt som fått mig på bättre humör:
◊ Yoga.
◊ Att Sophia, Sanna, Frida, mamma, pappa och farmor kommer att besöka mig.
◊ Att det inte är långt ifrån 20 grader ute nu.
◊ Att jag ska på Noel Gallagher-konsert snart.
◊ Att jag fick en biljett till Kent!
◊ Min nya ryggsäck.
◊ Att vakna av solsken.
◊ Att jag om två månader och tre dagar kommer stå på svensk mark igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0