Påskhelgen.

På påskafton spenderade jag tid och pengar i affärer, jag hittade äntligen en ryggsäck som lever upp till mina krav och som jag kommer ha med mig på mina upptåg i sommar och unnade mig en av de finaste kaffekopparna jag stött på. På kvällen kröp det i kroppen och när Özge frågade om jag ville hänga med på klubbspelning tackade jag ja direkt. Tyvärr missade vi spelningen, men vi gillade stället och sa att vi får se bandet någon annan gång och komma tillbaka dit för andra spelningar i fortsättningen. Än så länge har jag varit på två klubbar/barer i det här stuket i Wien och de har varit mina favoriter.
På söndagen vaknade jag vid 14 och blev stressad när jag insåg att jag sovit bort flera soliga timmar. Jag stressade fram en frukost samtidigt som jag pratade med familjen som hade påskfika på Skype och mötte sedan upp Reetta. Vi köpte med oss dryck och snacks och satte oss i den stora parken som ligger väldigt nära till där vi bor. Där satt vi och lyssnade på musik, pratade ikapp och njöt av solen som värmde. Ber till högre makter att värmen ska stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0